Friday, February 6, 2009

Heel Blij En Heel Tevree

© Copyright Ceres Walter

6 februari 2009


Heel Blij En Heel Tevree


Ik ontwaakte deze morgen

Heel blij en heel tevree

Men vindt mij weleens een stakker

Gezien mijn zonderling ziektebeeld


Maar ondanks alle tegenslag

Weet ik God waakt over mij

Hij schept orde in de chaos

Hij maakt mijn weg obstakelvrij


Het laatste obstakel was een tumor

Al woekerend in mijn rechter borst

Er werd gesproken tot mijn intuitie

Wat voor de oplossing heeft gezorgd


Het is een dag na de opname plus ingreep

En ik ben weer veilig thuis

De pijn is echter nog niet verdwenen

Maar Hij heeft me er wel doorheen gesluisd


Het is moeilijk te blijven vertrouwen

Als het je meermaals tegenzit

Maar op God kun je echt bouwen

Hij zet je leven telkens weer op de rit



Ik wil iedereen bedanken, die op 5 februari

voor mij gebeden of aan mij gedacht heeft.

God heeft me nu ook weer bijgestaan!