Wednesday, April 8, 2009

Het Feest

© Copyright Ceres Walter
7 april 2009

Het Feest

Ik moet er dan toch aan geloven
Aan die verrekte chemokuur
Weliswaar in een verlaagde dosis
Maar de smaak was toch zuur

Hoewel ik het altijd heb geweten
Sinds de oncoloog zei gradatie III
Probeerde ik het te vergeten
Totdat ik ging voor de tweede opinie

Na de hele vroege bestraling
Vertrokken we naar het AVL in Amsterdam
Om een tweede mening te horen
We waren benieuwd wat daar uitkwam

Die arts had welgeteld één velletje
Het type tumor stond er niet eens op
Heb hem mijn eigen brieven laten lezen
Zodat hij er nog wat zinnigs over zeggen kon

We kregen wel waardevolle tips mee
Maar over de uitkomst was men het eens
Heb al een afspraak bij het onco centrum
Op de elfde mei om drie uur begint het feest

No comments: